Vítejte u nás na louce. Chceme se s vámi podělit o vše barevné, radostné, dospělácké, dětské...Věřím, že u nás najdete něco pro inspiraci, zábavu, nebo jen tak přijďte pokoukat. S láskou Káťa,Juli,František a Anastázka

Prohledat tento blog

středa 10. ledna 2018

TŘI VELKÁ SRDCE

Na začátku nového roku bych ráda krátce napsala o třech velkých srdcích, které jsem v roce 2017 potkala. Významně mi ovlivnily život a inspirovaly mě.


O Aničce musím napsat hned na začátku, že je prostě skvělá :-). O jejím věhlasu už ví spousta maminek. Je to velmi ochotný člověk. Svými praktickými radami mi pomohla se 
v aromaterapii více orientovat a používat ji bez obav u dětí. Její bylinkové dílničky jsou výborným tipem, jak smysluplně strávit čas s dětmi, a ještě si u toho něco vyrobit z bylinek. 
Kurzy o aromaterapii vede i pro dospělé, takže se dozvíte třeba jednoduché recepty na masti, tělové oleje, nebo si vyrobíte vůni na míru.


DĚKUJI ANIČKO




HANKA DRÁPELOVÁ 

Hanka provází děti i jejich rodiče na cestě. Je to empatická žena plná laskavosti. 
Věnuje se i homeopatii, takže nabídne poradenství nejen z rodičovské oblasti. 
S dětmi ráda tvoří, má skvělé výtvarné nápady. Tvořením s dětmi občas připomene i mně, co už umím, a já s tím pak můžu pracovat dál. Je to velká inspirace.


 DĚKUJI HANI 





K Radimovým kurzům jsem se dostala na základní škole Letokruh. Hned na začátek bych ráda Radimovy kurzy doporučila všem. Radim dává do kurzů celé své srdce. Je to velmi inspirativní a empatický člověk plný pozitivní energie. Na jeho kurzech se dozvíte informace o emocích, jak s nimi pracovat, jak chránit a opečovat sebe, aby člověk mohl komunikovat asertivně s druhými lidmi. Jak budovat zdravé vztahy, jak sebe i druhé ocenit. Do přednášek a kurzů jsou prakticky zapojeni i účastníci, takže je vše velmi autentické. Na setkávání jsem měla pocit bezpečného prostoru, díky tomu jsem mohla být bdělá v přítomnosti a víc mluvit ze srdce.


DĚKUJI RADIME

















Žádné komentáře:

Okomentovat