Vítejte u nás na louce. Chceme se s vámi podělit o vše barevné, radostné, dospělácké, dětské...Věřím, že u nás najdete něco pro inspiraci, zábavu, nebo jen tak přijďte pokoukat. S láskou Káťa,Juli,František a Anastázka

Prohledat tento blog

pondělí 1. února 2016

JAK SE ŽIJE VE TŘECH

Se třemi dětmi a ve třetím patře bez výtahu, to už není žádná prča. Největší výzva byla ale první procházka do školky po Julinku, neb jsem z toho našeho tandemu pro dvě děti měla docela strach. Musím ale říct, že náš skvělý kočárek baby jogger city select mě mile překvapil, že se s ním dá nastoupit do nízkopodlažky i z cesty, aniž bych se musela dřít. Takže pokud někdo hledá řešení pro dvě děti v kočárku, tak tento je opravdu skvělý. Navíc se dá jet i jen s jedním dítětem. Po bazarech se dá sehnat za docela slušnou cenu. Ale samozřejmě jsou hned fuč. :-))) 


Co se týká tahání dětí do třetího patra, tak to zvládám díky čokoládě (jedna na den, někdy na večer). V momentě, kdy jsem měla upečenou bábovku a plech baklavy, a ještě myslela na další buchtu, jsem si řekla, že už to asi není v pohodě, péct ještě něco dalšího, abych se tím zase nacpala :-)))) No nic jdu si dát aspoň sladkou meltu a kojit :-))))

Na to mě akorát napadá tenhle song od Muchy - Nepojedeš nikam 





Žádné komentáře:

Okomentovat